لیفان X50 کراس اور جدید شرکت کرمان موتور کـه از سال 94 وارد بازار شده و استقبال خوبی نیز از آن شده است.

لیفان X50 ای کـه قرار هست به بازار عرضه شود مدل 2015 مـی‌باشد و ظاهری نسبتاً بـه روز دارد. قیمت ماشین سواری لیفان مدل x30 این خودرو درون حقیقت کراس‌اووری کوچک محسوب مـی‌شود یعنی همان سگمنتی کـه در آن چانگان CS35 و یـا درون سطحی بالاتربی‌ام‌و X1 قرار دارد.

جذابیت ظاهری نخستین نکته ای هست که خودروسازان چینی درون جهان بـه واسطه آن موفق بهب موفقیت های فراوان شده اند. قیمت ماشین سواری لیفان مدل x30 X۵۰ درون این معادله خوب مـی درخشد . طراحی نمای جلو آن بی شباهت بـه برندهای مطرح اروپایی نیست و در عقب نیز اگر نگوییم شباهت زیـادی بـه آلفارومئو جولیتا دارد کم لطفی کرده ایم . بـه هر حال آنچه درون نـهایت مورد توجه قرار مـیگیرد تلفیق زیبایی هست که بر چهره X۵۰ نشسته. درون نمای جلو چراغهای بادامـی درون تلفیق با نوار LED نمایی مدرن بـه X۵۰ بخشیده اند . جلوپنجره کوچک یـادآور هاچبک های شـهری ایتالیـایی هست و تمام این نکات از شرکت طراح ایتالیـایی همراه لیفان درون خلق X۵۰ نشات مـیگیرد. درون نمای جلو X۵۰ یکی از جذابترین آپشن هایی کـه در نگاه نخست جلب توجه مـیکند ، قیمت ماشین سواری لیفان مدل x30 نوارهای افقی LED روشنایی درون روز اطراف سپر خودرو هست که درون خودروهای زیر ۷۰ مـیلیون تومان ایران کمتر بـه چشم مـیخورد و در زیبایی ظاهری این خودرو تاثیر بسزایی دارد.

X۵۰ درون نگاه نخست بیشتر بـه یک خودرو هاچبک نزدیک هست که کمـی بیش از این کلاس ارتفاع گرفته هست . این خودرو درون کلاس کراس اورهای کوچک شـهری قرار مـیگیرد کـه در سبد محصولات لیفان یک کلاس پایین تر از مدل X۶۰ حضور دارد.

مدل X50، از جدیدترین محصولات لیفان بـه شمار آمده و در اکتبر سال 2014 مـیلادی روانـه بازار گردید. خودروی مذکور از پلت فرمـی همسان با لیفان 530 برخوردار بوده و شاسی آن نیز توسط شرکت بریتانیـایی MIRA توسعه و تکوین یـافته است.

حداقل ارتفاع این خودرو از سطح زمـین درون حالت خالی ۲۰۸ مـیلیمتر هست اما زمانی کـه ظرفیت سرنشینان ، بار و باک این خودرو پر باشد و وزنش از حدود ۱۱۵۰ کیلوگرم بـه حدود ۱,۶ تن برسد حداقل ارتفاع آن از سطح زمـین بـه ۱۶۶ مـیلیمتر خواهد رسید کـه در این حالت مشابه یک خودرو سواری بدون سرنشین و بار است.

چهره و ظاهر لیفان X50 درون نگاه اول بـه روز و گیراست ولی با کمـی دقت متوجه مـی‌شوید کـه چهره جلوی آن شبیـه محصولات اپل هست و چهره عقب آن و مخصوصاً فرم چراغ‌ها، ما را بـه یـاد آلفارومئو جولیتا مـی‌اندازد.

در طراحی نمای عقب ، اصول یک هاچبک اروپایی کاملا رعایت شده و چراغهای عقب کاملا شما را بـه یـاد آلفارومئو جولیتا خواهد انداخت. بخشی از سپر عقب بـه رنگ مشکی هست که دو چراغ شبرنگ روی آن نصب شده اند و در پایین سپر دیفیوزر نقره ای هر چند بـه نظر نمـیرسد عملکرد فنی خاصی داشته باشد اما بـه پوشاندن زیربندی خودرو و نمای زیبای عقب خودرو کمک شایـانی کرده هست .

در جلو ورودی هوای بزرگی قرار دارد کـه ما را بـه یـاد ورودی هوای S5مـی‌اندازد و دو طرف آن چراغ‌های LED مخصوص روز قرار گرفته‌اند.

در نمای جانبی مـهمترین نکته ای کـه باز هم X۵۰ را فراتر از قیمتش جلوه مـیدهد و آن را جوان پسند مـیکند طراحی خاص رینگ های آلومـینیومـی نقره ای و مشکی هست که روی تایر های ۱۹۵/۶۰ R۱۵ این خودرو نصب شده است.

روی لیفان X50 رینگ‌های 15 اینچی کرومـی و تایرهای 60/195 قرار گرفته کـه اگرچه از نظر طراحی زیبا هستند ولی حتما اقرار کرد نسبت بـه ابعاد و اندازه کل خودرو کمـی کوچک بـه نظر مـی‌رسند و شاید استفاده از رینگ‌های 16( و یـا حتی 17) اینچی نمای بهتر و اسپرت‌تری بـه این خودرو مـی‌بخشیدند.

در کل حتما گفت کـه با تمام اقتباس‌های انجام شده، چهره X50 درون رنج خود، مدرن و بروز هست و (به جز رینگ‌های کوچک) هارمونی خوبی بین تمامـی اجزای آن وجود دارد.

به داخل خودرو مـی‌رویم، با یک نگاه کلی بـه کنسول مـی‌توان فهمـید کـه همـه چیز ساده و در عین حال درون جای خود قرار گرفته است، ولی اولین چیزی کـه جلب توجه مـی‌کند نوع نشان‌دهنده‌های کیلومتر شمار و دور موتور هست که متفاوت با خودروهای معمول بازار هست و کیلومتر شمار بـه صورت دیجیتالی درون وسط دورشمار موتور قرار دارد.

خودروی X50 بر اساس اصل طراحی پیشرفته MM طراحی شده است.این اصل بر اساس حداقل اشغال فضای خارجی و حداکثر استفاده از فضای داخلی مـی باشد.با توجه بـه این اصل فضای داخلی این خودرو بسیـار جادار بوده بصورتی کـه فضای نشستن به منظور 5 بزرگ سال بسیـار مناسب مـی باشد.X50این فضای مناسب به منظور سرنشنان را مدیون فاصله زیـاد دو محور بوده کـه برابر با 2550 مـیلیمتر مـی باشد.

با ورود بـه اتاق X۵۰ ، فضایی سنتی ، مدرن و اسپرت یکجا روبرو چشمانتان نقش مـیبندد.زمـینـه قرمز نمایشگرهای پشت فرمان کـه به سه قسمت تقسیم شدهاند بیش از هر بخش دیگری جلب توجه مـیکند . درون بخش مـیانی نمایشگر دیجیتالی سرعت قرار دارد و نمایشگر دور موتور اطراف آن بـه صورت آنالوگ است.در نمایشگرهای سمت چپ ، وضعیت دنده و سوخت موجود نمایش داده مـیشود و در مجموعه سمت راست ،کامپیوتر سفری ( با قابلیت نمایش مصرف سوخت مـیانگین ، کارکرد ، فاصله باقیمانده که تا پمپ بنزین و ... ) درون کنار نمایشگر آمپر قرار گرفته هست .

غربیلک فرمان X50 ساده و خوش دست هست و روی آن دکمـه‌های کنترلی سیستم صوتی قرار دارد و نوار نقره‌ای آن چهره‌اش را بهتر کرده است.وسط کنسول مـیانی کـه به صورت V شکل است، از بالا خروجی سیستم تهویـه مطبوع، سیستم صوتی و در انتها دکمـه‌های کنترلی سیستم صوتی قرار دارد کـه بهتر هست قبل از شروع حرکت کمـی با عملکرد آن‌ها آشنا شوید که تا در حین رانندگی حواستان پرت نشود!

موضوع جالب درون این قسمت محفظه‌هایی هست که درون دو طرف کنسول بکار رفته هست و بسیـار کاربردی بـه نظر مـی‌رسند کـه مـی‌توان از آن‌ها به منظور قرار بطری آب یـا چتر استفاده کرد.

از دیگر امکاناتی کـه روی این خودرو نصب هست مـی‌توانیم بـه سانروف، سنسور دنده عقب، تنظیم برقی آینـه‌های جانبی و سیستم صوتی با 4 بلندگو اشاره کنیم.

در مورد صندلی‌های عقب حتما گفت فضای کاملا ً کافی درون اختیـار سرنشینان عقب قرار مـی‌دهد و عکاس ما با قد 183 سانتی‌متر مشکلی بابت جای پا نداشت.

البته همـین صندلی‌ها را نیز مـی‌توان جمع کرد که تا فضای بار بیشتری (در مجموع 1136 لیتر) درون اختیـار باشد و از آن به منظور حمل بارهای بزرگ‌تر استفاده کرد.

صندلی ها با روکش پارهای نشیمن عریض و مناسبی دارند و تنظیم آنـها بـه صورت دستی انجام مـیگیرد اما جهت های زیـادی را به منظور تغییر شرایط نشیمن درون اختیـار شما نمـیگذارد.

سیستم صوتی با ۴ بلندگو بـه ورودی های AUX و USB مجهز شده هست و قالب کلی آن قابل جایگزینی با مانیتور های رسمـی لیفان هست که البته هنوز کرمان موتور برنامـهای به منظور عرضه این نمایشگر را اعلام نکرده هست . سیستم تهویـه مطبوع عملکرد الکتریکی دارد اما بـه صورت اتوماتیک عمل نمـیکند و باید بـه صورت دستی تنظیم شود. درون سمت راست ترمز دستی ورودیـهای AUX و USB قرار گرفته اند و در پایین آن کلید روشن و خاموش شدن سیستم کنترل پایداری ESP است.

یکی از نکات مثبت درون کابین X۵۰ کـه در فاصله محوری ۲,۵ متری این خودرو قرار گرفته هست فضای مناسب پا و نشیمن سرنشینان هست و درون عین حال درون جایجای اتاق فضاهای نگهدارندهای تعبیـه شده هست به گونـهای کـه برای قرار اشیـاء اضافی هیچگاه بـه کمبود فضا درون اطرافتان برخورد نخواهید کرد. کنترل ارتفاع چراغهای جلو،تنظیم برقی آینـهها و کنترل سیستم مرکزی قفل دربها از طریق کلید های سمت چپ فرمان امکانپذیر هست و سیستم صوتی نیز از طریق کلیدهایی کـه روی فرمان تعبیـه شدهاند کنترل مـیشود. سانروف دو حالته نیز از جمله آپشنـهایی هست که قطعا روی این کراس اور کوچک مورد توجه مشتریـان قرار خواهد گرفت.

این خودرو مجهز بـه سیستم کی لس(KEY LESS) مـی باشد .همچنین دارای یک مونیتور تمام لمسی بوده کـه به سیستم ناوبری مجهز مـی باشد.سیتسم تهویـه مطبوع بصورت تمام اتوماتک بوده کـه بصورت زیبای طراحی شده است.ادوات تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث بر روی فرمان تعبیـه شده کـه براحتی درون دسترس راننده مـی باشد.


ملاقات سایت دنده6 با لیفان x50

بنا بـه ادعای وب‌سایت این شرکت، درون بیش از 42 درصد از بدنـه این خودرو، ورق‌های فولادی با استحکام بالا (HIGH-STRENGHTH STEEL PLATE) بـه کار رفته است. از طرف دیگر، این خودرو از 2 کیسه ایمنی هوا به‌طور استاندارد برخوردار هست که درون مدل‌های فول، این تعداد بـه 6 عدد افزایش مـی‌یـابد. همچنین طیف وسیعی از سامانـه‌های ایمنی اعم از ABS،EBD،BA،ESP،TCS و.. بر روی آن نصب گردیده کـه شاید درون خودرویی با بهایی مشابه ،کم‌نظیر باشد. درون ضمن، تمامـی این سیستم‌های ایمنی هم توسط شرکت بوش آلمان طراحی شده‌اند.

معمولا وقتی یک خودرو چینی قرار هست قیمتی حدود ۵۰ مـیلیون تومان داشته باشد حداکثر انتظار مشتریـان از آن ترمز ABS و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD هست و شاید بتوان امـیدوار بود کـه سیستم ترمز هر ۴ چرخ آن دیسکی باشد .یکی از نکات بسیـار خوب این خودرو ترمزهای آن هست که درون هر چهارچرخ دیسکی هست و سیستم‌های ABS، EBD و BAS روی آن نصب شده ولی درون عمل و با توجه بـه سبک وزنی آن (1175 کیلوگرم) مـی‌توانند بـه خوبی خودرو را نگه دارند.

X۵۰ ضمن بهره گیری تمام این آپشنـهای ایمنی و راحت خیـال مشتریـان با استفاده از برند بوش،به تکنولوژی مجهز هست که درون خودروهای بالای ۷۰ مـیلیون تومان بـه چشم مـیخورد و آن آپشن چیزی نیست جز سیستم کنترل پایداری ESP کـه از طریق کلیدی درون کنار ترمزدستی روشن یـا خاموش مـیشود . این سیستم با اسکن نتایج محاسبات سنسورهای نصب شده درون ۴ چرخ،در صورت تشخیص خروج خودرو از محور حرکتی با اعمال ترمز روی چرخ مورد نظر از سر خوردن یـا انحراف خودرو جلوگیری مـیکند.دربهای خودرو بعد از رسیدن بـه سرعت ۲۰ کیلومتر درون ساعت بـه صورت اتوماتیک قفل مـیشوند و ۲ کیسه هوا به منظور سرنشینان جلو مکمل مـهمترین آپشنـهای ایمنی این خودرو هستند. به منظور ایمنی یک خودرو همـه چیز درون آپشن ها و تکنولوژی خلاصه نمـیشود بلکه ساختار بدنـه نیز مـیتواند تاثیر زیـادی داشته باشد,۴۲ درصد از ساختار بدنـه لیفان X۵۰ با فولاد پراستحکام ساخته شده هست و تنظیم و طراحی شاسی با همکاری کمپانی مطرح مـیرا انگلستان صورت گرفته است. این خودرو از نسخه ۹ سیستم ABS ، EBD و ترمز کمکی BAS بوش بهره مـیبرد و سیستم ESP و کنترل کشش آن نیز توسط بوش طراحی شده است.

بخشی از آپشن های ایمنی درون خدمت امنیت سرنشینان هستند و بخشی دیگر درون خدمت امنیت خودرو .X۵۰ درون حالت استاندارد حدود ۲۰ سانتیمتر بالاتر از زمـین مـیایستد کـه حدود ۴ سانتیمتر بیشتر از یک خودروسواری معمولی هست و همـین امر موجب مـیشود این خودرو امکان تردد درون جاده های خاکی بدون وارد آمدن خسارت بـه زیربندی را نیز داشته باشد اما رسما بـه دنبال آفرود نیست و همـین کـه عنوان کراساور را یدک مـیکشد به منظور توجیـه این ارتفاع کافی است.

خودروی لیفان X50 دارای شش کیسه هوا به منظور سرنشینان مـی باشد کـه شامل دو کیسه هوا به منظور سرنشان جلو و کیسه های هوا پردهای مـی باشد.

همچنین جهت ایمنی سرنشنان خودرو مجهز بـه باز قفل ها بصورت اتوماتیک درون هنگام تصادفات مـی باشد.

این خودرو مجهز بـه پیشرانـه 4 سیلندر 16 سوپاپه DOHC هست که دقیقا ً 1498 سی‌سی حجم دارد و مـی‌تواند حداکثر 133 نیوتن‌متر گشتاور درون 3500 که تا 4500 و 102 اسب‌بخار درون 6000 دور درون دقیقه تولید کند.

بی‌تعارف حتما گفت کـه این موتور چندان قوی نیست و نمـی‌تواند رضایت خاطر بیشتر هم‌وطنانمان را فراهم کند، اما درعین‌حال، این نکته را هم نباید از یـاد برد کـه این خودرو از کشوری مـی‌آید کـه در آن مصرف سوخت و هزینـه‌های مربوطه، اولویت اصلی مشتریـان جهت خرید یک خودروی نوست و ساکنان آن سرزمـین برخلاف برخی از هم‌وطنان، موتورهای کم‌حجم و کم‌مصرف را بیشتر مـی‌پسندند. بـه همـین سبب هم هست که اکثر خودروهای ارائه شده درون بازار چین از پیشرانـه‌های کم‌حجمـی برخوردارند.

لیفان از جمله خودروسازان چینی هست که بـه سازی پیشرانـه ها بر پایـه نمونـه های موفق درون محصولات جدید را همواره درون دستور کار قرار مـیدهد . از آنجایی کـه کراس اوور کوچک X۵۰ وزنی حدود ۱۱۵۰ کیلوگرم و در حد و اندازه های یک پژو ۴۰۵ دارد ، پیشرانـه ۱,۵ لیتری با کد LF به منظور آن انتخاب شده کـه در نسخه جدیدش بـه تکنولوژی هوشمند زمانبندی متغیر سوپاپ (iVVT) مجهز شده است.

از آنجایی کـه X۵۰ کراس اوور شـهری بـه حساب مـی آید و راندمان بهینـه درون صدر خصوصیـاتش قرار دارد انتقال نیرو بـه محور جلو انجام مـیشود و نخستین X۵۰ مورد آزمایش ما درون ایران به منظور انجام این وظیفه بـه گیرباتوماتیک CVT (گیربضریب متغیر پیوسته) مجهز بود اما این آخرین انتخاب کرمان موتور به منظور X۵۰ درون ایران نیست چرا کـه قرار هست این کراس اور با گیرب۵ سرعته دستی و قیمتی کمتر از نمونـه مجهز بـه گیرباتوماتیک CVT نیز بـه بازار کشور عرضه شود.

شروع حرکت X50 کمـی کند ولی قابل قبول هست که قسمتی از این موضوع بخاطر استفاده از گیربCVT است. اما با شروع حرکت و در شتاب‌های ثانویـه، اوضاع بهتر مـی‌شود و خودرو بسیـار چابک‌تر خواهد شد.

گیربCVT بـه دلیل بهره گیری از تعداد زیـاد چرخدنده،حالت توقف و ضربه تعویض دنده ها را بـه سرنشینان القا نمـیکند و در هنگام تعویض دنده افت توان احساس نمـیشود اما درون عین حال بسیـاری از کارشناسان معتقدند این گیرببیش از آنکه بـه رانندگی اسپرت کمک کند درون راستای رانندگی یکنواخت و بدون وقفه درون تعویض دنده ها و همچنین کاهش مصرف سوخت موثر هست . گیربCVT این خودرو امکان تعویض بـه صورت دستی را به منظور راننده محیـا نمـیکند اما حالت S (اسپرت) به منظور افزایش شتاب و استارت حرکت به منظور آن تعریف شده کـه در مقابل موجب افزایش مصرف سوخت خودرو نیز مـیشود . مصرف سوخت X۵۰ بنا بـه اعلام شرکت لیفان با گیربCVT ۶,۵ لیتر درون ۱۰۰ کیلومتر هست و با استفاده از گیربدستی این رقم بـه حدود ۶.۳ لیتر مـیرسد. با توجه بـه تجهیز کامپیوتر سفری این خودرو بـه سامانـه اعلام مصرف مـیانگین سوخت درون طول آزمایش پرفشار ما ، مصرف سوخت این خودرو رقمـی حدود ۸.۵ لیتر درون ۱۰۰ کیلومتر را نشان مـیداد.

سیستم تعلیق X۵۰ درون جلو از نوع مستقل مک فرسون هست و درون عقب نیز از سیستم تعلیق مستقل Semi-Trailing Arm بهره مـیبرد کـه در مقایسه با دیگر سیستم تعلیق ها انعطافپذیری قابل قبولی دارد و فضای کمتری را اشغال مـیکند وبیشتر درون خودروهای کراس اور مورد استفاده قرار مـیگیرد.یکی از مـهمترین مشخصات فنی X۵۰ کـه به قول ایرانی ها هندلینگ دقیق و مناسبی را فراهم مـیکند سیستم فرمان EPS برقی هست که بهره گیری از آن درون این خودرو کوچکجثه رانندگی درون فضاهای محدود را بسیـار سهل مـیکند و همچنین حداقل شعاع گردش ۹,۶ متری ، درون طول آزمایش مانور درون خیـابان ها و کوچه های نسبتا کم عرض را ساده مـی ساخت.

X۵۰ درون مجموع به منظور یک رانندگی شـهری هر آنچه نیـاز دارید را درون اختیـارتان مـیگذارد و با استفاده از گیرباتوماتیک CVT درون کنار قیمت اقتصادی ، شرایط ایده آل به منظور استفاده از تکنولوژی های مدرن با قیمتی مناسب را فراهم مـیکند. قیمت آن درون حدود یک هاچبک هموطنش هست اما درون عین حال قرارگیری اش درون کلاس کراس اورها مـیتواند درون عبور از مسیرهای شنی و خاکی خیـال شما را راحت کند کـه مانند هاچ بک های معمولی زیربندی و جلوبندی خودروتان مستعد آسیب دیدن نیست. لیفان که تا حدی بـه این خودرو اعتماد دارد کـه آن را به منظور شرکت درون مسابقات رالی نیز تجهیز کرده است. سیستم کنترل پایداری ESP،چراغ های روشنایی درون روز LED ، سانروف ، طراحی زیبا و قیمت مناسب مواردی هستند کـه X۵۰ را درون بازار آینده خودرو ایران متمایز مـیکنند و تنـها فاکتوری کـه لیفان و کرمان موتور حتما روی آن تمرکز داشته باشند کیفیت هست که تنـها درون آزمایش و بررسی درازمدت قابل بررسی هست .

با توجه مطالب فوق و با نگاهی بـه بهای این خودرو، کـه حول‌وحوش 50 مـیلیون تومان است، مـی‌توان آن را گزینـه مناسبی به منظور بیشتر اقشار جامعه و به‌خصوص خانواده‌های کوچک برشمرد، این خودرو کمابیش همان ویژگی‌ها و مختصاتی را داراست کـه یک فرد عیـالوار بـه دنبال آن است، چون علاوه بر زیبایی، از فرمان و فنربندی بسیـار نرمـی هم برخوردار بوده و به اندازه کافی نیز جادار مـی‌باشد. اما درون مقابل، این خودرو گزینـه نـه چندان مناسبی به منظور عاشقان سرعت و شتاب است، چون فلسفه ساخت آن چیزی دیگری بوده و برای این مقصود زیـاد مناسب نیست. این مـینی کراس‌اوور به منظور آمدوشد روان‌تر درون شـهرها و مکان‌هایی مناسب هست که از جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی نسبتاً ناهمواری برخوردارند و احیـاناً درون آن مسیرها خودروهای سدان و یـا هاچ بک‌ها چندان جوابگو نیستند. از همـین روست کـه ارتفاع این خودرو نسبت بـه سواری‌ها چند سانتی‌متری بالاتر آمده هست و البته این لزوماً بـه معنای مالکیت خودرویی با قابلیت‌های آفرودی هم نیست.

2015 Lifan X50 SUV 1.5L MT Deluxe 1.5L MT Premium 1.5L MT Flagship 1.5L CVT Deluxe 1.5L CVT Premium 1.5L CVT Flagship MSRP (Chinese Yuan) 59,800 66,800 72,800 69,800 76,800 82,800 Data of Market Launch
October 31, 2014
Powertrain Engine
Lifan LF479Q2-B petrol 1.5L (1498cc) L4 16V DOHC
Engine Peak Power (kW/rpm) Engine Max. Torque (Nm/rpm)
133/3500-4500
Transmission Suspension Front
MacPherson struts, independent
Suspension Rear
Trailing arm, non-independent
Drivetrain
Front engine, front-wheel drive
Brakes (front/rear)
Vented disc/disc
Top Speed (km/h) Steering Fuel & Emissions Overall Fuel Economy (L/100km) Tank Capacity (L) Emission Standard Dimensions Length (mm) Width (mm) Height (mm) Wheelbase (mm) Ground Clearance (mm) Curb Weight (kg) Seating Capacity Number of Doors   1.5L MT Deluxe 1.5L MT Premium 1.5L MT Flagship 1.5L CVT Deluxe 1.5L CVT Premium 1.5L CVT Flagship Exterior   Tires
195/60 R15
Alloy Wheels استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Power Exterior Mirrors استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Daytime Running Lights استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Rear Window Wiper and Defroster استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Power Sunroof ندارد استاندارد استاندارد ندارد استاندارد استاندارد Interior   Keyless Start استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Power Windows استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Power Door Locks استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Steering Wheel Multi Controls ندارد استاندارد استاندارد ندارد استاندارد استاندارد Leather/PV Seats استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Trip Computer Display استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Number of Speakers 4 4 4 4 4 4 Radio, AUX-in, USB, CD Player استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد GPS, Color Display ندارد استاندارد استاندارد ندارد استاندارد استاندارد Air Conditioner استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Safety   Dual Front Airbags استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Dual Front Side Airbags ندارد ندارد استاندارد ندارد ندارد استاندارد Side Curtain Airbags ندارد ندارد استاندارد ندارد ندارد استاندارد ABS, EBD, BA استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد TPMS, TCS, ESP ندارد ندارد استاندارد ندارد ندارد استاندارد Remote Key استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Electronic Anti-Theft System استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد Rearview Camera ندارد استاندارد استاندارد ندارد استاندارد استاندارد Parking Radar ندارد استاندارد استاندارد ندارد استاندارد استاندارد

منابع:
- پدال
- دنده 6
- نمایندگی 1732 یعقوبیـان کرمان خودرو
- خودروبانک

: قیمت ماشین سواری لیفان مدل x30




[پرونده کامل لیفان X50 + امکانات و مشخصات فنی و تست های رانندگی قیمت ماشین سواری لیفان مدل x30]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 11:01:00 +0000